fredag, juni 30, 2006

DT-alster för juli...

...för Scrapaddicted :) Det är bl.a. Bazzill, mönstrade papper från Basic Grey och KI Memories, band från Basic Grey, suspenderz från Junkitz och brads från Lasting Impressions :) Ett toppenpaket!!!

Denna första gillar jag så mycket! Otroligt att det gått hela 13 år sen dessa foton togs! Idag är mina killar stora och inte springer dom med rumpan bar på badstränderna längre... Vet inte om det skulle vara så uppskattat heller *s*


Lila är en himla svår färg att scrappa tycker jag... Därför har jag använt ett sv/v foto, för att slippa konkurrera med den lila färgen och för att få fotot att stå ut... Så det blev faktiskt rätt bra i slutändan :)


En himla enkel LO, med lite prickar och text på fotot :)


Jag är då rakt ingen kortmakare, men ibland får jag för mig att göra ett kort :) Detta kort blev jag faktiskt himla nöjd med :) Kortet fick min DT-mamma Jane av mig, för jag är så glad att jag får skapa åt henne :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fina LO´s du gjort. Gillar allihopa. Snyggt med ett svartvitt foto till det lila. Kortet till Jane var med himlans snyggt. Visst kan du göra kort!

Ellison sa...

Vilka härliga layouter Helene! Gillar "Genom hela livet" jättemycket! Och visst kan du göra kort - säg inget annat!
Ska bli spännande och se foton från Paris.

Erica sa...

Ja ja, du får nog allt räkna dig som kortmakare också nu, kortet är jättefint! Och alla LOs med! Du har kombinerat gult och lila väldigt fint!