fredag, maj 12, 2006

Se där... Har skapat lite :)

Ja, bara för att jag beklagade mig häromdagen över att jag inte hittade inspirationen, så har jag gjort en LO :) Och en jag är himla nöjd med! Men hur kan en LO vara så grafiskt enkel och samtidigt utflippat lekfull??? *hihi*

Ni som kikar in på min blogg har sett att jag gjorde iordning papper, foton mm till denna för ett bra tag sen, såhär blev den alltså:


Ni får blunda för de mörkare partierna på LO:n, det blir ju så när man har tjocka dekorationer på sidan... Men ni ser ju iaf hur den ser ut :)

Ha en bra dag, nu ska jag hämta ut pengar, sen hämta ut foton, dra ut på stan och handla lite å jobbets vägnar (digital vattentermometer, kopieringspapper mm)... Sen måste jag lämna pengar till Martin, han ska ju klippa sig!

>--kram--<

3 kommentarer:

Emma sa...

Wow!!! Du ska verkligen vara nöjd med den här lo:n!! Bara älskar den.. den är helt underbar!!

Anonym sa...

Jättehärlig layout!

Malena sa...

Gillar!!!! Massor!!!!! underbara färger!!