tisdag, maj 30, 2006

Jag skapar och skapar

...är verkligen inne i värsta stimmet, det gäller att passa på när inspirationen finns (och internet låg nere, så jag inte kunde jobba hemifrån på några timmar *s*)... Har hoppat på en scrapliftstafett på Scraproom denna gång, och jag har valt att lifta annblo:s fina LO.

Här är Annikas (annblo) fina LO:


Här är min tolkning:


Har använt:
Cardstock: Bazzill
Mönstrat: Chatterbox, Rhonna Farrer + We R Memorykeepers
Hörnstans: EK success
Stora stämplar: från Panduro
Små stämplar + akrylfärg: Making Memories
Ink: All My Memories
Floss + loopybrad: Karen Foster
Fotohörn: Heidi Swapp
QK-bokst: Studio
Övrigt: fluid chalk, mönstersax, pennor

3 kommentarer:

Emma sa...

"tummen upp" jättesnyggt!

Annika W sa...

Kanonläckert!
Och jag håller med! Det är vansinnigt kul med scrapliftstafetten!!

Anonym sa...

det gäller att hänga på när stimmet infinner sig. Alla dina layouter är helt outstanding.