lördag, maj 20, 2006

Jag scrappar framför hockeyn :)

Älskar att sitta framför tv:n och scrappa :) Och nu när det är hockey-vm och semifinal mellan Kanada-Sverige, så är det sååå spännande :) Hoppas Sverige går till final och kan ta vm-guldet oxå (vi tog ju OS-guld tidigare i år)....

Nå, här är en lift av kekstrands fina rosa LO från Scrappiz. Passade på att göra en LO till min BoM om att det var och är magiskt att bli mamma för första gången :)

Här är kekstrands fina LO:


Här är mitt alster:


Har använt:
Cardstock: Bazzill
Mönstrat: Basic Grey + Foofala
Knappar: Magic Scraps + SEI
Fluid chalk: ColorBox
Akrylfärg + rubons: Making Memories
Övrigt: pennor, broderitråd

Har även gjort denna sida, till Annas annonsutmaning på Mysbebbarscraplistan. Vet inte om den är sådär jätterolig, men jag har iaf fått 15 bilder scrappade från Rom-resan förra året ;-) Alltid nåt *s*



Har använt:
Cardstock: Bazzill
Mönstrat: Basic Grey
Fluid chalk: ColorBox
Floss: Karen Foster
Fyrkantspunch: Creative
Cirkelpunch: EK Success
Övrigt: torrchalk, hjärtbrad, pennor

För övrigt: Sverige är i vm-final!!!!!! Hurra!!!! Vi vann med 4-5 och Sverige var klart bäst. Ändå var det himla nervpirrande på sluten! Heja Sverige!!!

3 kommentarer:

Lilo sa...

Mycket fina Helenelayouter har sprutat fram på sistone! =)
Ska du på mässan i Sthlm?

webmosterhelene sa...

Tack, Lilo! Jajamensan, jag ska på mässan *s* Det bara måste jag ;-)

fialoppan sa...

Gud vad fin "magiskt.." var! Jag måste köpa lite knappar, det är så fint!