onsdag, maj 31, 2006

Jag är så nöjd!

Jag är så nöjd, jag är så nöjd, jag är så nöjd... Jag vet att det kanske låter fel och att självskryt luktar lite illa. Men ibland känner man att man gjort den där sidan, den som man längtar efter. Den som man alltid i alla lägen vill göra, men som inte alltid finns där... Nu är den här *rodnar*

Jag har liftat en helt underbar LO av mamminini på Scraproom. Min LO är helt olik hennes, man kan dock se vissa likheter, men sen gled min vidare på helt andra spår :)

Det superfina orginalet:


Min tolkning:


Har använt:
Cardstock: Bazzill
Mönstrat: Basic Grey
Tag + snöflingor: Quickutz
QK-bokstäver: Abigail
Loop brad + floss: Karen Foster
Ink: All My Memories
Bokst.stämplar: fr. Panduro
Cirkelmall: Coluzzle
Övrigt: pennor, öljetter, fluid chalk

6 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att du är nöjd! Den är klockren!!!

Zarah sa...

Inte ustigt att du är belåten - du har all anledning att spinna ikapp med katterna, för den är såååå superunderbart kanonsnygg att jag storknar! :D

Anonym sa...

Den är ju bara hur fin som helst.
Vart får man tag i cirkelmallen du använt?

Anonym sa...

oj, förstår precis varför du är nöjd och känner ingen som helst illa lukt ;). den är oändligt mysig och vintrigt. och de röda öljetterna tillsammans med "promenad" gör den alldeles perfekt!

evangeline

Anonym sa...

Förstår att du är nöjd, den är verkligen supersnygg! Perfekt!

webmosterhelene sa...

Tack tjejer, vad söta och rara ni är :)

Kattis, jag köpte denna cirkelmall för länge sen... I början av min scrapkarriär. Jag säljer sällan av mina saker på Tradera när jag tröttnar på dom, utan sparar dom till dom är poppis igen ;-) Men jag tror att dom kan gå att få tag på på Panduro....