tisdag, maj 23, 2006

Igår var det VM-fest i Kungsan...

...och jag, Fredrik och Martin tog oss in :) Det var perfekt att ha denna tillställning i Kungsan, så mycket bättre med plats! Helt underbart att vara där och varje gång jag hör vår nationalsång så ryser jag :) Den är så fin!


Fredrik spanar - på Carola kanske?
Hon sjöng sin schlagerlåt :)


Martin hejjar fram Tre Kronor :)


Gänget :) Knappt man ser nåt för all rök mm, och det var ingen idé att försöka se scenen... Fick vara nöjd att vi såg storbildsskärmen perfekt :)


Hihihihi.... Tycker det är lite skoj att jag fått med en annan fotograf på bilden :)

Efter att vi var i Kungsan drog vi till Pizza Hut för att käka middag, ungefär vid Centralstationen... Vi hade verkligen första parkett därinne... Först svängde bussen med alla hockeyspelarna förbi.... Sen kom dom en och en för att ta ut pengar på Minuten rakt över gatan... Dom fick massor med handslag och skriva autografer och annat skoj :) KUL!

Ikväll har jag pysslat med en projekt för Scrapaddicted... Jag ska skicka ner en sak till Janes butik och passar samtidigt på att göra en likadan grej till mig :) Ni får se om någon dag eller så, måste ju bli klar först :)

Nu ska jag hoppa i sängen! Sov sött!

Inga kommentarer: