fredag, maj 19, 2006

Hojt! Ännu en scraplift....

Jajamensan, det har jag... Har liftat en av Vixxxans sidor på Scrappiz :) Så fantastiskt skoj och så utvecklande att scraplifta :) Man får testa olika stilar och är nästan klart beroendeframkallande. Det roliga med denna sida är att det är så mycket jag (lager på lager, fluid chalk, rivna kanter) och samtidigt inte jag (romantiskt brukar jag inte göra)... Såååå roligt!

Här är Vixxxans fina orginal:


Här är mitt alster, fotot är 14 år gammalt nästan på dagen... Så skoj när jag såg det...


Har använt:
Cardstock: Bazzill
Mönstrat, tag + stickers: Basic Grey
Fluid chalk: ColorBox
QK-bokst: Studio
Blommor: Prima
Retro flower punch: EK Success
Ink: All My Memories
Bokst.stämplar: PSX "Antique"
Floss: Karen Foster
Övrigt: brads, fotohörn, klockcharm, spets, penna

1 kommentar:

Lene S sa...

Å så nydelige sider Helene!! Som jeg skulle ønske jeg hadde ditt scrappetempo;o) Her går det så tregt for tiden... :o/

Utrolig gøy å titte innom bloggen din, du er så flink til å oppdatere!

Klem Lene S!