torsdag, maj 04, 2006

1,5 timmes promenad...

Jag och Fredrik gick ut efter middagen och promenerade i 1,5 timme. Såååå mysigt!!! Ute var det soligt och varmt och jag passade på att ta med mig kameran och tog några mysiga bilder :)

För att se bilderna bättre, klicka på dom :) Då får du fram större bilder :)


Motsolsljus, blev ganska effektfullt med alla träd :)


Min älskling :) Han tyckte om bilden, men inte objektet ;-) Fast jag gillar objektet oxå *s*


Bild över Lindhagensplan :)


Denna är så cool :) Kan jag säga att jag är annat än superglad och sååå kär i min kamera? Det blir så fantastiskt coola bilder, det måste ju bero på kameran, eller hur? Gillar att man ser hela Good Year-skylten som siluett, så fantastiskt cool - ja, ibland måste man få "skryta" lite :)

Ha en bra kväll!!!
Kram!

8 kommentarer:

Anonym sa...

-Wehee! Jag har oxå gått en en o en halvtimems prommis idag! Sååå skönt!! Kikar egentligen bara förbi för att höra om du ska gå på Skapa Hobbys mässa den 27:e?? Du kan väl hojta till då? Kramkram på dig!

Anonym sa...

Superfina bilder! Jag tror att det inte bara är kamerans förstjänst dock, fotografen gör nog sitt till också ;-)

Anonym sa...

Wow så läckra foton!! Håller med Ulrika, personen bakom kameran påverkar allt en hel del! Tex i att hitta de där otroliga motiven! Du är en stor inspirationskälla! Kram ÅsaF

Sofia sa...

Wow vilka underbara foton både från er vårpromenad och din resa till Barcelona, har varit lite för trött för att surfa runt bland bloggarna ett tag så jag tar igen det nu.

Anonym sa...

*fniss* Ja det vore ju jättekul, kanske dags att ses igen efter hur många år? :-D Jättefina foton fresten!! :-D Kramkram

/Camilla sa...

Härliga härliga foton! Håller med dom andra att det nog inte bara är kameran ;)

~Karin~ sa...

Heeeeeeeej darling!!
Alldeles för länge sen jag var här o kikade men nu har jag läst ikapp och tittat på alla underbara foton! Va mysigt ni verkar ha haft i Barcelona! :-) Vi mår bara bra, Ebba blir snart 3 månader (var tar tiden vägen? :-o) och Elias tycker att det är så roligt nu när hon skrattar o reagerar när han sitter o pratar med henne! Råkar du ha nån förmiddag ledig för Waynes-frukost den närmaste tiden? Vi MÅSTE ses snart!!

puss å kram

Anonym sa...

Och nu är bilden historisk, Goodyearskylten är väck..