måndag, april 17, 2006

Min härliga långledighet är över....

....hela 6 dagar har jag varit ledig (skönt att det var så lång ledighet eftersom det var 2 dagar som gick bort för migrän).... Nu är ledigheten över, och det är lite tråkigt. Gillar ju mitt jobb, men ledighet och göra det man vill smäller rätt högt *s*

Idag har min älskade vän Elisa varit här och vi har scrappat :) Hon har jobbat på med sin loggbok (en loggbok över deras resor med båten - i form av ett scrappat album i 12x12). Så skoj!!! Och blir såååå fin!!! Jag själv har fått 2 layouter gjorda, och så har jag plockat ihop papper, skrivit text och gjort skiss till ytterligare 2 sidor :)


Den här sidan är lite rolig faktiskt :) Fotona är tagna på annandag påsk förra året :) Kul att ha scrappat dom idag :) Är ganska nöjd med den, men inte helt... Det är ett stort tomrum i nedre vänstra hörnet och även om jag gillar tomrum verkar detta lite lite för stort. Men asch, det får vara, sidan är fin iaf :)


Den här till Martins album är lite rolig däremot :) Gillar färgerna (fattar inte varför jag är inne på grönt helt plöstligt), grönt mot det bruna... Stjärnorna är bruna med grönt som syns i krackeleringen.... Den är rolig helt enkelt och jag är nöjd med den :)

Nu är det dags att natta igen, så man orkar med en morgondag oxå :)

Sov gott!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Någonstans ska jag ju kommentera dina nya LOs, så jag gör det här i din blogg! Gillar verkligen båda två, det är härliga färgval och balanserade LOs med det lilla extra - i sann Helene-anda!
Kramis

Linda Muhr sa...

Jag älskar dina Lo, jag måste nog scrappa i kväll, så inspirerad blev jag!
*kram*

designmouse sa...

Vårcollaget var jjättefint!!