onsdag, mars 08, 2006

Kors i taket!

Jag har scrappat för första gången på nästan 2 veckor! Så skoj, så underbar, så fantastiskt, så underbart!

Fick i uppdrag av Jane på http://www.scrapaddicted.se att scrappa dessa papper och de kom fram idag... Sååååå underbara!

Är riktigt nöjd med denna! Tog lite väl lång tid att göra kanske, 4 timmar... Mot min normala timme att färdigställa en LO, men ibland får det vara sååååå värt det! Skoj att göra iaf!

Jag är så konstant trött! Ikväll pratade jag med Fredrik om att jag nog måste gå till en läkare och kolla upp vad det beror på... Känner mig totalt låg i princip hela tiden. Inte ap-nere, utan snarare på en konstant låg nivå hela tiden. Inga toppar och inga dalar. Har svårt att få ändan ur vagnen och göra nåt, vill hellre vara hemma. Ont i nacken, ont i huvudet, trött, låg osv... Usch och fy... Men vad beror det på då? Och vad 17 kan man göra åt det?!

Ha det gott, igelkott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att du kom ur din lilla block! Du borde nog gå och kolla upp din trötthet, det kan ju vara som du har brist på någonting. Kanske är det bristen på vår som är problemet! Är så trött på denna snö och kyla :(

Anonym sa...

Så flott en layout :-)