onsdag, mars 29, 2006

Jag har beställt...

... ett nytt minneskort på 1 Gb, en kameraväska med plats för objektiven mm + ett bärbart lagringsmedia på 40 Gb med inbyggd cd-brännare :) Perfekt att ha på resa, på landet mm, eftersom jag helst inte vill ha alla bilderna kvar på minneskortet :) Då kan jag ju inte fota så mycket jag vill :) Nu väntar jag bara på att grejerna kommer :)

Källa: http://www.cyberphoto.se

Så drygt 4500 kr "fattigare" blir jag, men på ett välbehövligt sätt!

Har precis avslutat ett 2,5-3 timmars långt möte med simtjejerna, mycket härligt och skoj att gå igenom :)

Nu ska jag sätta mig och kika på tv, det är hockey som gäller och kl 22 är det mitt favoritprogram CSI på Viasat Crime :)

Ha det gott, igelkott!

5 kommentarer:

Suss sa...

Hallå tjejen!
Hur är det med dej? Kikar ion och läser ikapp lite =)

Kram!

Anonym sa...

hmmmm lite shopping piggar upp i snörusket! :-D Tänkte kika in för att önska en trevlig helg! :-D kram

Sandi sa...

Hallå Helene, hur hade ni det på scrapträffen?
Hoppas allt är bra med dig!
Kram

AnnaHanna sa...

Nu väntar vi spänt på en rapport från helgen. Hoppas och tror att ni haft jättekul.
Kram //Anna

Sandi sa...

Du, jag bara undrar vad kameran som du beställde sist har för märke?
Eller du har kanske köpt en ny emellan, men digital systemkamera pratar jag om nu :)

Kram S