måndag, februari 06, 2006

Passar på och gör backup...

...på mina bilder ikväll. Ibland tar det lite tid mellan gångerna, denna gång hade jag inte gjort nån backup sen någon dag före nyårsafton :-S Tänk om nåt skulle hända *grrrrr* Men jag försöker vara duktig iaf:)

Har precis tittat på mitt vanliga måndagsprogram CSI, medan Fredrik spelade Zuma. Älskar CSI, det är så bra!!! Pratade med min go'a vän Elisa i telefon oxå :) Vi bestämde oss för att träffas om några helger för att scrappa lite, det ska bli såååå kul! Längtar redan!

Annars ska jag alldeles strax hoppa i säng, är riktigt trött *zzzzz* Ska bara kopiera ner några bilder på skiva till en av våra instruktörer... Jag har tagit lite bilder på henne under hennes olika pass, så hon kan göra en hemsida. Kul att bli lite anlitad, sen får vi se om hon vill att jag ska ta om bilderna (kanske hon inte blev nöjd eller så)...

Sov gott!
>--kram--<

Inga kommentarer: