fredag, februari 10, 2006

Lugnt på jobbet idag...

Idag är det verkligen lugna luckan på jobbet...

Så jag har suttit här och kluddat och ritat och haft mig :) Får se om det blir nån LO av detta kludd när jag kommer hem, det är ju iaf skoj att man ritar tills sig lite bilder när man inte har så mkt annat att göra (PS: berätta inte för högsta bossen att det är såhär lugnt ibland ;-) Skämt åsido, det är rätt skönt att det är så ibland!

Längtar hem, har bestämt att jag ska pyssla ikväll. Har "varnat" Fredde om det. Kl 20 ska vi till Mamadou och äta, det får väl bli mitt i pysslandet då *s* Känner att jag behöver lite pysseltid, det är så skönt att bara vara och låta tankarna vandra fritt under pysslandet. Är det då man är konstnär?! ;-)

Ha en bra dag! Kramelikram!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du är en konstnär! å mys å ät massa gottis ikäll å pyssla på..ska me pyssla inatt..Jippi!

~Karin~ sa...

Hello darling!!
Va fint du grafikat o kluddat med för den delen!!! :-)

Vet du...nu är det inte länge kvar innan Kalle-Maja kommer!! Längtar såååååååå!

I helgen ska vi packa klart BB-väskan, ta det lugnt o så ska jag mysa extra mkt med Elias!! :-)

*kraaaaaaaaaaam /K*

Suss sa...

Hallå!
Kikar in på din jättefina blog och din nya header! Supernajs =)

Ha en trevlig helg!

Kram!

Anonym sa...

Hej gumman!
Hoppas ni hade det mysigt på restaurangen igår=) Vad fint du har ritat,du är duktig på "telefonklotter" ;) Fick du något pysslande gjort då?
Hoppas ni får en mysig helg!
Kraaaaaaaaaaam!

Anonym sa...

Hello! Klart du e konstnär.Hittade din blogg länk . Kul att läsa :) Ha det Gott Krams Anna-Lena och Sandris

Mindi sa...

Är det du som har ritat bilden där det står Helene på??? Woaw! Så läckert!

Vill önska dig en jätte mysig alla hjärtans dag!

Kram kram kram!

Sandi sa...

Kilar in och önskar härlig Alla Hjärtans Dag!!