lördag, december 17, 2005

Middag hos Micke, Mona och Matilda

Så trevligt och det börjar verkligen bli en tradition att äta middag med våra underbara vänner några dagar före jul :) För mig är denna tradition så viktigt, iom att Matilda är en av mina guddöttrar och vi alltid byter klappar med varann :)

Just denna kväll var jag "tvungen" att öppna en av hennes julklappar till mig, Matilda var alldeles tossig och bara ville att jag skulle öppna en... För hon visste att jag skulle ääääälska den :) Sagt och gjort, jag öppnade klappen och i den så var det ett geléljus som Matilda gjort till mig... Med stjärnor i, så fint :) Av mig fick Matilda ett set man kan göra klistermärken mm med, bland annat en liten Xyronmaskin :)

Till middag bjöds det på fläskkarré och potatisgratäng, sååååå himla smarrigt! Efteråt kikade vi på CSI Miami på tv och eftersom Matilda inte får titta på såna läskiga filmer somnade hon i soffan med huvudet i mitt knä *mys*

Tack mina underbara vänner, för att ni finns och för att ni är sååååå himla go'a! Älskar er!

Kramen

Inga kommentarer: