måndag, december 12, 2005

Fortfarande ingen huvudvärk...

Är det verkligen såhär det känns?! Att inte ha huvudvärk på 3 dagar, när hände det sist?!! Jag har ju kronisk huvudvärk annars, men det här är helt underbart.

Jag sa till Natalie på jobbet, att det känns mysko. Är det såhär man ska må?! Undrar varför man kan acceptera att må piss och ha ont i huvudet hela tiden annars?! Fast det är klart, man har ju inget val. Kan ju inte knapra tabletter hela tiden.

Känns iaf så fantastiskt och hoppas att detta varar!

Fick idag reda på att jag får ledigt från jobbet på fredag (behöver INTE ta ut semester eller komp, får ledigt iaf), då farfars begravning är. På förmiddagen kommer min kusin Johan och hans fru Git upp från Skåne. Det är bra många år sen jag såg honom senast. Ska bli skoj att träffa honom, även om det är under oerhört ledsamma omständigheter vi ses. Ska även bli skoj att träffa Git, henne har jag inte träffat tidigare... Synd bara att deras barn inte är med upp (14, 7 och 3 år). Jaja, så är det....

Nu är det verkligen läggdags för mig, man ska ju orka med en morgondag oxå. Har ont i ryggen efter att ha suttit på denna pinnstol framför datorn och redigerat och lagt upp en massa babysimfoton ikväll. Hoppas på bra försäljning av foton, det var ett ordentligt uppsving strax före förra julen. Så jag hoppas på detsamma detta år.

Nattikram!

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Häligt Helene at du slipper huvudvärken! Håller tummarna för att det får fortsätta så!!!

Anonym sa...

Hoppas verkligen dessa tabeltter hjälper mot din huvudvärk Helene. Så skoj att du ska få räffa din kusin även om det är för din farfars begravning.
Du har aldrig funderat på att köpa en ny stol till datorn?

Kramen Anna

Mikaela sa...

Vad skönt att slippa huvudvärken, hoppas att det håller i sig!

Anonym sa...

Skönt att du slipper har ont i huvudet!

Har varit inne här en massa gånger det senaste tiden och ddet senaste inlägget var det när du skulle till doktorn med Robin, men nu ser jag ju att det hänt massor! Skum dator :-S