fredag, november 04, 2005

Ny frisyr och rockteater :)

Hepp, var på min väninnas salong idag (Arnalids på Birkagatan) och klippte och färgade mig :) Det var en ny tjej som fixade mitt hår idag, Johanna heter hon :) Hon färgade håret mörkt, klippte upp det massor... Och vips, så kom en massa lockar fram *s* Ja, jag måste ha i ett preparat i håret som gör att lockarna stelnar och inte bara blir fall, men iaf... Såååå coolt :) Är så nöjd!

På kvällen var jag på rockteatern "Ung rebell" på Scalateatern med jobbet. Den handlade om endel kvinnor inom rockens historia (t.ex. Big Mama Thornton, Janis Joplin, Patty Smith, PJ Harvey) Riktigt bra var det, kände igen de flesta låtarna!

Fredrik drog ut på Dubliner med sin arbetskollega och han ville att jag skulle komma dit. Jag ringde 2 gånger efter teatern, men inget svar, så jag åkte hemåt... Då hörde han av sig och ville att jag skulle ta mig tillbaka inåt stan. Men nä.... Jag hoppade över det, gick hem och åt istället... Får vänta tills han kommer hem nångång inatt... Vi ska ju ändå på party imorrn, och jag har inget behov av att gå ut och dricka alkohol 2 kvällar på raken...

Tjingeling!

Inga kommentarer: