onsdag, november 02, 2005

Här händer inte mycket just nu....

Nä, så är det... Det händer verkligen inte så mycket :) Fast det är rätt skönt det med. Imorgon fyller jag år, hela 37 år... Vart har åren tagit vägen? Går så grymt fort, så man lär ju vara pensionär innan man hinner reagera *s* Jaja, så är det, alla blir vi äldre :)


Just nu är jag mest inne i en pysselfas. Har bestämt mig att försöka att inte köpa så mycket nya saker (har ju bland annat så många månadspaket, skoj men hinner ju inte använda allt). Om det går återstår att se, men försöker att göra av med lite prylar iaf :) Just denna LO om Ina är jag lite särskilt förtjust i, gjorde den idag... Den är rosa och svart, med ett av mina favoritfoton... MEN jag är inte färgblind, jag lovar. Cardstocken är inte så bubbelgumsrosa som det ser ut på bilden, färgerna harmonierar superbra IRL... Men ibland återges färgerna lite mysko av scannern. Men ni ser iaf vad jag pysslar med :)

Ha det! Kram

3 kommentarer:

AnnaHanna sa...

Jättefin LO!
Har inte varit inne på din scrapsida på ett tag - det har säkert hänt lite nytt där sedan sist. Ska halka förbi där snart igen. Fast inte ikväll för just nu städar jag i arbetsrummet :-)
(ja, ska dit strax igen - ska bara... lite först.)
Klokt beslut att försöka avverka material du redan har - gissar att det finns mängder. Lycka till med den föresatsen :-))
Kraam //Anna

AnnaHanna sa...

Eller borde jag gå och lägga mig kanske?
Kram igen //Anna

Mindi sa...

Sen igen.... typiskt mig. ;) Men ett stoooort försenat grattis till dig vännen!

Stoooor kram från Mindi