tisdag, september 06, 2005

Vill vara hemma och skrota idag...



Mmmm, så är det! Vill vara hemma och skrota runt, dricka te mot halsen (som iofs börjar kännas bättre), pyssla lite och så träna på min handstil *ler* Fick den här kanonfina boken igår, med övningsuppgifter och allt! Så kul och så inspirerande, satt igårkväll och filurade och skrev och textade :) Så kul och man kan verkligen få ett proffsigt utseende på sina bokstäver.

Kom på att jag måste ta med mina träningsskor till jobbet, nu kommer dom äntligen till användning *rodnar* Köpte jättefina för nåt år sen, men sen kom liksom träningen av sig. Jaja, nu kommer dom till användning iaf... Det är mitt största "problem", vill så gärna träna samtidigt som jag känner att jag prioriterar annat. Jag orkar inte komma hem vid 19-19,30 två eller tre gånger i veckan. Det blir så sent... Trist att man ska känna så egentligen. Fast nu blir det ju nån typ av "träning" iaf, att hålla i vattengympan :) Om jag inte vore så "lat" och hade så mkt att göra kanske man skulle hålla två 40 minuterspass i veckan, det är väl bra träning om nåt?!

Nä, nu måste jag sluta babbla, dricka upp kaffet och dra mig mot jobbet. Tjingeling!

5 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Hihihi, Tossan. Det är just det som är "hemligheten" ;-) Övning ger färdighet *s*

~Karin~ sa...

Hej gumman! Hoppas du sover gott nu o att halsen o du mår mkt bättre! Jag är så trött men har som vanligt fastnat här...ska sova strax! Du vilken fin bok du fått..en sån vill jag ha *ler*. Vet du var man får tag på en? Mot kudden nu! *kraaaaaaaaam å natti*

Mindi sa...

Åh en sån bok vill jag också ha. Vet du var man kan hitta den? Jag älskar att skriva och göra krussiduller ( säger man så?) på bokstäver... hi-hi.

Kraaaaaaaam Mindi

Anonym sa...

Halloj Helene

Du har inte lust att dyka förbi affären någon dag och bara råka ha boken med dig...? *blinkar så jag snart lyfter med ögon fransarna*
Jag skulle så jätte gärna vilja se en sån bok...
Var den dyr?

chizeo sa...

Sällar mig till de andra och är dessutom lite lätt avundsjuk *men bara lite* en sån bok skulle jag vilja ha. Du skriver verkligen tjusigt redan - undrar just om det inte är ren talang O du Blygsamma!