tisdag, september 13, 2005

Vilken rolig kväll!

Så fantastiskt skoj det var att åka till Papprika och sitta och pyssla! Man borde åka iväg och pyssla oftare, varför gör man inte det? Trist att tiden inte räcker till åt allt man vill göra. Att sen träffa de av tjejerna man haft mycket kontakt med via nätet, men aldrig träffat IRL och ändå känns det som om man är gamla vänner. Det är rätt coolt, tycker jag :) Sen är det skoj att träffa de andra oxå, jag menar dom man redan träffat IRL :)

Här ser ni början på mitt kakboksprojekt (inte klar på långa vägar, det här uppslaget är första receptet i boken, men är inte färdigdekorerat än och inte heller fastsatt i albumet). Vill bara visa upp litegrann :) Får se när jag blir färdig med projektet, men vi kommer ju ses ytterligare ett tillfälle och jag har tänkt fixa lite hemma oxå :)

Har 2 swappar jag måste påbörja och göra klart oxå *press* Har ju så ont om tid, så jag har inte hunnit börja än och har inte heller prioriterat dessa swappar. Men nu är det dags att börja prioritera dom...

Natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske du hinner komma in och pyssla på Scrappa under lördagen...?
Jag tycker också det är så himla kul att scrappa med folk. Man blir en inspirationskälla för varandra. :-)

Elisabeth sa...

Det var verkligen trevligt på kakbokskvällen! Nu är det inte så många dagar kvar till nästa och jag längtar...