tisdag, september 13, 2005

Hurra, ska på kakbokskväll ikväll!

Ja, alltså... Det är ju en scrapkväll på Papprika, främst går jag dit för att för en gångs skull komma hemifrån och göra nåt skoj. Träffa alla go'a tjejer och babbla lite, få utlopp för lite kreativitet osv. Sen att jag får en receptbok för kakor gjort på köpet är ju bara skoj :) Lite stressande bara, eftersom jag sent inatt kom på att man ska ha med sig dekorationer och recept idag. Tanken är att vi ska träffas 2 kvällar, så det är inte hela världen om allt inte är med idag. Men iaf *s*

Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran, så ska jag ta lite bilder på mitt projekt :)

2 kommentarer:

AnnaHanna sa...

Låter skoj det där med scrapkakbok. Men nu måste du ju baka alla recepten så att du får bilder på kakorna att sätta in - eller hur?
Jag kan komma och hjälpa dig att äta upp :-)))) (väldigt glad och med väldigt många dubbelhakor)
Kram //Anna

webmosterhelene sa...

Hihi, Anna, jag kommer ha en receptbok utan bilden ;-) Tror det går lika bra :) Men kanske får du komma och äta iaf *s*