lördag, september 03, 2005

Dags för sim...

Hepp, dags att åka iväg till simmet, men det är bara 2 timmar idag. Har sim idag, eftersom Linda ska på dop :) Nästa helg är jag helt ledig... Åker på världskongressen i babysim då.... Vi får se vad som händer i eftermiddag/kväll... Har bra lust att gå på Scrappas invigningsfest på Tomtebogatan vid 17-tiden... Får se om jag kan slinka iväg en stund ;-)

Stackars Robin, han har ont i halsen och är snorig. Han som skulle jobba idag och allt. Men eftersom han oxå jobbar med barn och sim, så är det inte så bra att gå dit sjuk. Så han får vara hemma idag... Hoppas han kryar på sig :-s

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ju på den här dagen min kommentar skulle stå ju *virrig*

kraaaaaaaaaaaam

Anonym sa...

Jaha ja det vore ju kul om du kom ikväll på Scrappas invigning, skulle jag tycka var jättekul! Hoppas att det gick bra på simmet idag och vi ses ikväll!

Kram
Ann-Marie (Jozebelle)

Anonym sa...

Ha det så gott nu Helene så hörs vi igen om en fjorton dagar så där......

Kramen från yes

webmosterhelene sa...

Så roligt att ni kikar in hos mig och skriver några rader :) Blir så glad!!